Landen
Nederland
Andere Looki-spellen
    Ervaren gebruiker Donderpoema's schermafbeelding

Lächeln Moderator worden in EU2

Beste spelers,

Als jullie je aanmelden om moderator te worden binnen Empire Universe 2 zijn er een paar dingen die wij graag zouden willen weten.
    Dit moet dus ook in jullie aanmelding vermeld staan, anders nemen wij deze niet in behandeling.

De aanmelding voor het moderatorschap dient hieronder te geschieden!

1. Ingamenaam,
    2. Hoelang ervaring met het spel,
    3. Onlinetijden.
    4. Leeftijd (minimumleeftijd 21 jaar)
    5. Motivatie

Het kan zijn dat we op een bepaald moment niet op zoek zijn naar moderators.
    Zijn we wel op zoek naar moderators maken we een selectie uit deze aanmeldingen.
    Dit gebeurd in overleg met de huidige moderators.

Nog even een extra toevoeging het is de bedoeling dat je zelf aangeeft waarom je het zou willen of kunnen.
    Aanvragen waarin andere mods bekritiseerd worden of waarin andere mods beledigd worden waarom zij wel de kans hebben gekregen of dat zij het niet goed doen, worden van het forum verwijderd.

Groeten,
    Empire Universe - Team!
    Laatst gewijzigd door Tanod10; 3 February 2012 om 15:26

Ervaren gebruiker Donderpoema's schermafbeelding

Standaard

Beste Spelers,

Ik heb even alle berichten verwijderd voor de aanmeldingen als moderator.
    Dit in verband met de onvoldoende info die wij hier verkregen van spelers.

De aanvraag is vernieuwd en ik bied mijn excuses voor het drastisch wissen van de berichten.
    Maar dit zal het wel duidelijker maken voor wat wij nodig hebben aan informatie van de spelers.

Groeten,

DP
    Er zijn 2 nieuwe moderators aangesteld nl.: "ikweethet" en "wing", er zal nu eerst een evaluatie volgen of dit voldoende is. In de tussentijd zullen er géén nieuwe moderators worden aangesteld. Maar je mag je natuurlijk altijd kandidaat blijven stellen.
    Laatst gewijzigd door Tanod10; 27 February 2012 om 12:38 Reden: Update

Nieuwe gebruiker

Standaard apply voor moderator

1. darkgamefreak
    2. 2 jaar ervaring met het spel (ik heb pas geregegistreerd op het forum dit jaar)
    3. online van 18u tot en met 24u in het weekend van 12u 's middags - 3u 's morgens.
    4. Leeftijd 22
    5. ik zou graag het spel voor iedereen willen helpen aangenaam te maken door ze te helpen en zo met hun vragen, en ook helpen de chat netjes te houden en zo.

Nieuwe gebruiker redsmoker123's schermafbeelding

Standaard

1. Ingamenaam, Redsmoker123
    2. Hoelang ervaring met het spel, Half jaar
    3. Onlinetijden. vanaf half 4 meestal tot 8 uur s'Weekends anders dan vanaf 10 s ochtends tot 7 uur s avonds
    4. Leeftijd (minimumleeftijd 21 jaar) 23 jaar
    5. Motivatie : Ik wil graag moderator worden op EU2 omdat er af en toe nog over seksuele content wordt gepraat en onacceptabele dingen via whisper zoals uitlachen omdat iemand een gagg heeft gehad,
    En kan prima mensen helpen, En maak nooit ruzie,
    Als het stil is zorg ik ook wel dat het dan weer druk wordt,
    Heb ervaring met de rank mod op maffia crime's,
    Zal nooit iemand zomaar bannen/gaggen/blokkeren zonder enige reden,
    Alleen als ie er echt om vraagt doormiddel van Schelden Etc. Etc.
    Laatst gewijzigd door redsmoker123; 7 June 2012 om 07:13

Nieuwe gebruiker Freddie_Highneken's schermafbeelding

Standaard aanmelden Moderatorschap

Hierbij wilde ik me ook beschikbaar stellen als moderator op EU2
    Mijn ingame naam is freddie_highneken en ik speel dit spel sinds 30.03.2010
    Mijn online tijden kunnen verschillen maar zijn meestal tussen 18:00 en 24:00 en in het weekend vaak de gehele dag.
    Mijn leeftijd is 40 jaartjes jong en m'n motivatie is om de chat gezellig te houden wanneer het uit de hand dreigt te lopen of juist iets toe te voegen wanneer daar behoefte voor is. Ik heb al enige ervaringen met het moderatorschap op andere gamesites met chatmogelijkheden.

Freddie

Nieuwe gebruiker

Standaard Aanmelding moderator

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donderpoema Bekijk bericht
    Beste spelers,

Als jullie je aanmelden om moderator te worden binnen Empire Universe 2 zijn er een paar dingen die wij graag zouden willen weten.
    Dit moet dus ook in jullie aanmelding vermeld staan, anders nemen wij deze niet in behandeling.

De aanmelding voor het moderatorschap dient hieronder te geschieden!

1. Ingamenaam,
    2. Hoelang ervaring met het spel,
    3. Onlinetijden.
    4. Leeftijd (minimumleeftijd 21 jaar)
    5. Motivatie

Het kan zijn dat we op een bepaald moment niet op zoek zijn naar moderators.
    Zijn we wel op zoek naar moderators maken we een selectie uit deze aanmeldingen.
    Dit gebeurd in overleg met de huidige moderators.

Nog even een extra toevoeging het is de bedoeling dat je zelf aangeeft waarom je het zou willen of kunnen.
    Aanvragen waarin andere mods bekritiseerd worden of waarin andere mods beledigd worden waarom zij wel de kans hebben gekregen of dat zij het niet goed doen, worden van het forum verwijderd.

Groeten,
    Empire Universe - Team!
    Hallo,
    Mijn ingame naam is Beermarter.
    Ik heb 2 jaar ervaring als speler. In het verleden had ik een andere naam en ben toen kort gestopt.
    Ik ben tussen de 2 en 4 uur per dag online.
    Mijn motivatie om mij aan te melden als moderator is dat het mij leuk lijkt om te doen. Ik zie het als een leuke uitdaging die ik op basis van mijn leeftijd en (werk) ervaring graag aanga. En gezien de bezetting van de moderators de laatste tijd is het goed dat er een bij komt. Mochten jullie het niet zien zitten, dan stop ik uiteraard en omgekeerd is dat ook zo.
    Ik ben 47 jaar.

Vr.gr.

Beermarter

+ Reageren op discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers
(cluster: web3 - taal: nl)
zur Startseite von Empire Universe 2