Landen
Nederland
Andere Looki-spellen
    Gebruiker Tanod10's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ukker Bekijk bericht
    is er animo om events ook niet in het weekend te laten plaatsvinden, of ben ik de enige die van een rustig weekend geniet?
    Probleem is dat ook de Apocalyps-bende tijd nodig heeft om terug op te bouwen en in te spelen op de gebeurtenissen, daar tijdens het WE er een "betere" spreiding is van de personen die meespelen in het Apocalyps-team hebben we voor de WE's gekozen.
    Het is wel een opmerking die steek houdt overigens, ikzelf had ook al gedacht aan "kleine" eventjes tijdens woensdagnamiddag. Maar dan toegespitst op spelers < 1.000.000, daar dit gemakkelijker is om te doen (minder heropbouw). Mogelijks iets als er enkele Apocalypsspelers zich hiertoe willen en kunnen engageren. Zal't eens navragen.
    Thx voor de input.
    Laatst gewijzigd door Tanod10; 11 June 2012 om 10:19 Reden: is verplaatst

daveli
    Gast

Cool events

Misschien als jullie meer leden in de event imperium toe brengt er een mogelijkheid is om door de weeks ook event plaats te laten vinden, Aangezien de info in de imperium zal het bij 4 blijven denk ik.

Ukker heeft er wel gelijk in. zie meer activiteiten door de weeks. Weekend zijn meeste spelers (stappen) of andere bezigheden aan het doen.

verder vond ik de laatste event goed. Beter dan de 1e. Heb er nu meer vertrouwen in.

groetjes

dave

Ervaren gebruiker wavewar's schermafbeelding

Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben geen moderator in EU2 maar een gewone speler die zo wie zo niet veel van het spelletje EU2 snapt maar denk dat dit forum gedeelte bedoelt is als extra aankondiging door support of de moderators om de events aan te kondigen in plaats van discussie te voeren over een idee wat overigens wel een goed idee is hoor daar niet van alleen past dat idee van Ukker beter bij tips voor spelverbetering denk ik.

Mvg wavewar
    Heb het dus hiernaartoe verplaatst, blijft het bij events staan doch onder juist topic.
    Tanod10
    Laatst gewijzigd door Tanod10; 11 June 2012 om 10:20 Reden: Verplaatst

+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers
(cluster: web3 - taal: nl)
zur Startseite von Empire Universe 2