Landen
Nederland
Andere Looki-spellen

Discussie: Negatieve intresten

Nieuwe gebruiker

Standaard Negatieve intresten

Als dit hier op Oost nog lang duurt, stop ik met spelen. Op alle andere servers is dit zeer zelden en zelfs met de feestdagen kregen we een extra bonus.
    Hier is het enkel spelbederf
    Groeten
    Jack

Nieuwe gebruiker

Standaard

De reden dat ze de rente op oost zo ver in de - laten lopen is dat er daar niemand nog dia's koopt en de server dus geld kost en op deze manier stoppen de spelers vanzelf zodat ze de server kunnen opdoeken.

Ze vertellen ons wel dat de rente afhankelijk is van de handel en aanvallen op een server, maar het is allang gebleken dat daar niets van klopt aangezien er de laatste weken juist meer aanvallen werden gedaan dan in de maanden daarvoor en als er aangevallen word worden de troepen via de handel opgekocht net als olie, munitie en andere zaken die je nodig bent dus zou de rente juist omhoog moeten gaan.

Komt overigens ook nog eens bij dat ik nog altijd zit te wachten op het systeembericht waarin aangekondigd word dat de mogelijkheid er gaat komen dat de rente in de - gaat, want die heb ik nog steeds niet voorbij zien komen net als alle anderen.
    Dus Wavewar kom niet weer met dat verhaaltje aan dat er een systeembericht van is geweest, want ik heb hem nog nooit gezien en volgens mij zijn die irritante systeemberichten de eerste berichten die je voor je neus krijgt als je je mailbox opent.

Ervaren gebruiker generalro's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urkrulez Bekijk bericht
    De reden dat ze de rente op oost zo ver in de - laten lopen is dat er daar niemand nog dia's koopt en de server dus geld kost en op deze manier stoppen de spelers vanzelf zodat ze de server kunnen opdoeken.

Ze vertellen ons wel dat de rente afhankelijk is van de handel en aanvallen op een server, maar het is allang gebleken dat daar niets van klopt aangezien er de laatste weken juist meer aanvallen werden gedaan dan in de maanden daarvoor en als er aangevallen word worden de troepen via de handel opgekocht net als olie, munitie en andere zaken die je nodig bent dus zou de rente juist omhoog moeten gaan.

Komt overigens ook nog eens bij dat ik nog altijd zit te wachten op het systeembericht waarin aangekondigd word dat de mogelijkheid er gaat komen dat de rente in de - gaat, want die heb ik nog steeds niet voorbij zien komen net als alle anderen.
    Dus Wavewar kom niet weer met dat verhaaltje aan dat er een systeembericht van is geweest, want ik heb hem nog nooit gezien en volgens mij zijn die irritante systeemberichten de eerste berichten die je voor je neus krijgt als je je mailbox opent.
    +1

er word ons al zo weinig verteld en wat ons verteld word klopt al niet, er is allang gebleken dat die zogenaamde formule helemaal niet van toepassing is en dat de rente gewoon kunstmatig laag gehouden wordt zoals dat al eerder gebeurd is als de dia verkoop eens tegenviel. ook de informatie over een of ander systeemberricht klopt gewoon niet want ik kijk iedere dag 2x op iedere server en ik heb niet 1 berricht gezien

Nieuwe gebruiker

Standaard ??

ik heb hier ook nog geen systeem bericht over gehad en ik zit er al veel telang per dag op.

donderpoema het is nog steeds een een SPAARSPEL de nederlandsebank heeft het zelfde uitgevoerd genaamt hypotheeksparen sparen en je hebt niks maar goed op niet verder tegaan zeg ik dit:
    jullie maken het spel dood ik kan niks meer met mijn account doen zolang er geen rente over men spaargeld komt, dus doe hier wat aan mzzl

Gebruiker Gonzotje's schermafbeelding

Idee Rente oplossing

Beste spelers,
    De rente is inmiddels volledig op orde gebracht, de formule is nog steeds van kracht zoals die altijd is geweest.
    Wanneer er volgens jullie meer aanvallen worden gedaan en handel gedreven kijken jullie dan ook naar hoeveel spelers er in totaal zijn en de verhouding daarvan?
    Wanneer er 20 mensen handel drijven ipv. 10 op een server van 5000 mensen heeft dit dus geen invloed!
    Al met al hopen wij dat de rente nu goed zal verlopen in de toekomst.
    Hierbij sluit ik dit topic.

Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers
(cluster: web3 - taal: nl)
zur Empire Universe 2 Homepage