Landen
Nederland
Andere Looki-spellen
    Ervaren gebruiker wavewar's schermafbeelding

Standaard Plaats hier u idee!!!!!

Beste spelers,

Hierbij zouden wij graag zien welke ideeën jullie hebben om Romadoria nog leuker te maken en zeker als het gaat om events die wij zouden kunnen doen voor jullie in het spel zijn zeker welkom.

Wel vragen wij jullie om van dit topic geen discussie topic te maken plaats enkel je idee en laat commentaar over het idee van iemand anders achterwegen zo blijft dit topic overzichtelijk en kunnen we sneller de ideeën doornemen en indien mogelijk uitvoeren in het spel.

Met vriendelijke groet,

Jullie Romadoria Team.

Nieuwe gebruiker

Standaard

Laat de tekst vanuit de originele taal vertalen naar het Nederlands door een Nederlander. Ik weet bij sommige missies niet wat er bedoelt wordt, puur door de slechte vertaling. Een goede Nederlandse tekst zal erg helpen bij het begrijpen en kunnen spelen van Romadoria.

Nieuwe gebruiker

Standaard gevechtsrapporten

Beste romadoria spelers ik heb een idee om romadoria leuker en moeilijker te maken

altijd als je aanvalt krijg je een rapport van het gevecht maar jammer genoeg word daar misbruik van gemaakt dat wil ik stoppen er worden spy attacks gepleegd je valt met bijvoorbeeld 1 pionier aan en dan ander heeft duizenden troepen die pionier gaat dus dood nou ik wil nu mijn idee laten horen je krijgt geen verslagen van de troepen als je eigen legioen is uitgeroeid ik bedoel maar er is niemand om na te vertellen hoe sterk de vijand was
    Laatst gewijzigd door wavewar; 3 May 2013 om 15:15 Reden: vraag om reacties verwijdert.

Nieuwe gebruiker

Standaard wanneer komt romadoria 3

dit spel is nu ook wel weer gespeelt

alle beperkingen eraf
    alles wat jullie doen lukt niet dus ja wat moet je anders doen he !!!!!!!!!

Nieuwe gebruiker robert20969's schermafbeelding

Ausrufezeichen Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wavewar Bekijk bericht
    Beste spelers,

Hierbij zouden wij graag zien welke ideeën jullie hebben om Romadoria nog leuker te maken en zeker als het gaat om events die wij zouden kunnen doen voor jullie in het spel zijn zeker welkom.

Wel vragen wij jullie om van dit topic geen discussie topic te maken plaats enkel je idee en laat commentaar over het idee van iemand anders achterwegen zo blijft dit topic overzichtelijk en kunnen we sneller de ideeën doornemen en indien mogelijk uitvoeren in het spel.

Met vriendelijke groet,

Jullie Romadoria Team.
    Is het een idee om op de Byzantijnse rijk bij de handel de mogelijkheid te laten bieden bij verkoop van wapens deze via het Ontwapeningsverdrag te kunnen verkopen?

Groet, Robert

+ Reageren op discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers
(cluster: web3 - taal: nl)