Landen
Nederland
Andere Looki-spellen
    Nieuwe gebruiker

Standaard leden werven via facebook link werkt niet

De link om leden te werven via Facebook link werkt blijkbaar niet, facebook start wel maar geeft dan een grijs scherm met een treurig kijkende emoticon, dus kan niemand uitnodigen, en aktiveer daardoor ook de vernietiger en tank units niet. Wie gaat dit oplossen?

Ervaren gebruiker wavewar's schermafbeelding

Standaard

Maak even screenshots met de errors en stuur deze even naar support, dan kan er gekeken worden wat er fout gaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El_Ostra_Loco Bekijk bericht
    De link om leden te werven via Facebook link werkt blijkbaar niet, facebook start wel maar geeft dan een grijs scherm met een treurig kijkende emoticon, dus kan niemand uitnodigen, en aktiveer daardoor ook de vernietiger en tank units niet. Wie gaat dit oplossen?

Nieuwe gebruiker

Standaard

Na een aantal dagen het regelmatig te hebben geprobeerd, is het nu wel gelukt, ik denk dat het komt doordat ik er in het forum een melding van heb gemaakt.
    Maar wat schetst mijn verbazing en dat is tevens een ding wat mij irriteert, dat is het volgende: waarom moet ik mijn facebook account koppelen aan mijn spel account, dat wil ik helemaal niet, ik wens al mijn spellen ed volledig gescheiden te houden van mijn "prive" zaken, kan er niet een andere mogelijkheid zijn van uitnodigen? bv via email, lijkt mij wel zo netjes, ik ben nl niet de enige die deze zaken gescheiden wenst te houden. Ik zal mijn facebook account dus niet gaan koppelen.

Nieuwe gebruiker

Standaard

Ik kan geen andere ingame link vinden, ook niet de mogelijkheid om bv een uitnodiging te vragen/sturen tbv een alliantie toetreding.
    Er moet duidelijk nog het nodige aan het spel verbeterd worden.
    En als die mogelijkheden nu wel in het spel zitten, dan moeten die een stuk eenvoudiger gemaakt/gevonden worden.

+ Reageren op discussie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers
(cluster: web3 - taal: nl)
Space Pioneers