Zou het niet eerlijker zijn om voor negatieve tikken rente te laten betalen?
Voor je geld krijg je op de bank ook rente, dus waarom niet betalen voor je lening (negatieve tikken)
Zou het niet eerlijker zijn om voor negatieve tikken rente te laten betalen?
Voor je geld krijg je op de bank ook rente, dus waarom niet betalen voor je lening (negatieve tikken)
je bedoeld rente op de negatieve tik erbij?
of begrijp ik je verkeert
Forum/Chat Moderator
Dat bedoel ik inderdaad, dus een soort straf voor het negatief staan.
Dat betekend dus dat zodra je in de mintik staat meteen kan stoppen met spelen.
Je ontneemt veel spelers een kans op die manier.
Dat is niet waar, je betaalt alleen rente over het negatieve bedrag. En als je voldoende renteopbrengst van de bank hebt kan je gewoon doorspelen.
Als ik goed begrijp is wat zwartepier bedoeld het volgende:
Je hebt een min tik van laten we zeggen 10 miljoen.
Je hebt een rentetik die aanzienlijk hoger is.
Wat zwartiepier wil is dat je over die 10 miljoen een strafrente gaat betalen. Zeg maar gewoon een soort rente voor rood staan als bij de bank in real live.
Op zich geen verkeerd idee. Maar ik zie nog wel de nodige moeilijkheden met het invoeren van dit idee.
Maar die liggen meer op het vlak van programmeren dan op een ander vlak.
Wijnand
Ik zie niet in waarom je dat zou doen, want je komt al iedere 10 minuten verder in de min te staan. Dat is toch al straf genoeg voor in de min te staan, op de bank kan er maar tot een bepaald bedrag vanaf he, dan zou je als je het realistisch wilt hebben al veel te ingewikkeld worden voor te programeren en niet echt meerwaarde hebben, maar ligt het spel wel vaker stil door bugs en updates.
Ik zie het nut er dus echt niet van in.
Een negatieve rente betalen zou nog meer gevolgen hebben voor spelers die in de min staan en zou wel eens de druppel kunnen zijn om het op te geven![]()
Dus het is in jouw beleving normaal dat je geldt leent bij de bank (want dit doe je eigenlijk en je betaalt daar geen rente over.
Zou het spel iets realitischer maken en er voor zorgen dat er iets meer economische balans in het spel komt.
Op dit moment komt er meer geld in het spel en gaat er te weinig uit.
Dus de economische balans is verstoort.
Ja om het economisch realistischer te maken moet je dit zeker invoeren!
Echter zal deze invoering voor menig speler als 'ontevreden' worden onthaald
Spelers zullen op sommige momenten nog minder inkomsten hebben en legers kunnen dan minder uitgebouwd worden.
Favorieten/bladwijzers